Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών
Η εταιρεία SATINE παρέχει την δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Σε περιπτώσεις υπαναχώρησης ο πελάτης πληρώνει το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή του. Υπαναχώρηση σημαίνει ότι ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη.
Η επιστροφή/αλλαγή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ).
Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Ελλάδα, την Κύπρο το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Η εταιρεία δεν εγγυάται την ασφάλεια και ασφάλιση προϊόντων που επιστρέφονται μέσω άλλων μεταφορικών εταιρειών.
‘Όλα τα παραπάνω βήματα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
Αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων γίνονται βάσει της τιμής αγοράς.
Από την ημέρα που παραδίδεται το δέμα σας στην εκατοστέ εταιρεία ταχυμεταφορών και αφού παραλάβει η εταιρία μας εντός 2-5 εργάσιμων θα έχει ελέγχει και ενημερωθεί το σύστημα μας για την παραλαβή του.(τυχόν καθυστερήσεις μεταφορικών η εταιρία μας δεν φέρει ευθύνη)
Για περιβαλλοντικούς λόγους η εταιρεία σας προτείνει να χρησιμοποιήσετε την ίδια συσκευασία που παραλάβατε την παραγγελία σας και να είναι κλεισμένο μόνο με ταινία συσκευασίας.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν τα παρακάτω: προϊόντα που έχουν φορεθεί, προϊόντα με φθορές, λεκέδες, οσμές ή αλλοιώσεις.